1.03.2016 г.

АЗ

Всичко, което мога да дам, е част от сърцето ми
Всичко, което мога да напиша, е част от душата ми
Усмивките и сълзите ми, вълненията и мечтите ми, страховете и борбите ми
Аз, аз и пак аз съм всичко, което имам
И дори да искам да бъда някоя друга, не мога...
Падам и ставам, като всеки друг,
Страхувам се и се боря, като всеки друг,
Спя и се будя като всеки друг, 
Живея...
Понякога ми се иска да съм перфектна
Точно тогава, когато знам, че не съм
Понякога ми се иска да мога повече, 
точно тогава, когато за повече не съм по-способна
Понякога ми се иска да бъда по-търпелива, по-тиха, по-смирена, 
и точно тогава всичко в мен крещи...
И разбирам, понякога с рани в сърцето, че единственото, което мога
Е да бъда себе си, по-доброто себе си, най-доброто себе си
Не заради някой друг
А за мен

Заради мен 
Защото просто съм АЗ.

0 коментара:

Публикуване на коментар