9.11.2016 г.

На теб

На теб, който показа ми, че мога,
Когато нямах вяра в мен;
На теб, който каза ми, че съм красива,
Когато чупех огледала подред;

На теб, който показа ми света различен
И припомни ми, че вълшебствата са в мен;
На теб, който научи ме да тичам
когато падах най-сломен.

На теб с мечтите смели
че научи ме в невъзможното да вярвам
и да следвам своите цели
затова, че в страха ми ме намери, точно там.

На теб, който си така далече
Но тук си в моята вселена повече от всички
И в езикът ни макар различен
Само ти разбираш моите думи рими срички...

Завинаги на теб ще бъда благодарна
За видимото и невидимото, което ти направи
И затова, че душата ми обърна
Да затворя всички стари рани
И да се науча да обичам ме накара
Не теб, не тях, а себе си -
Ти най-трудното направи.

0 коментара:

Публикуване на коментар