13.07.2016 г.

Разкажи ми

Разкажи ми за живота ти преди мен
за мечтите, с които си се събуждала
и за мислите, с които си заспивала
разкажи ми за нощите къси и за дългите дни
за приятелите, които обичаше
и снимки ми покажи
разкажи ми за контролните невзети
и изпитите, на които не се яви
за музиката, която винаги слушаше,
за билета за влака, който не купи
но все пак се качи
разкажи ми за плажа, на който прекара нощта
и за изгревите, които посрещна
и за това как не пиеш повече джин
а за текила не искаш да чуеш
но все още обичаш да танцуваш
по цели нощи чак до сутринта
разкажи ми за мечтите ти луди
и за това кой си обичала и как
за картичките, които ръчно рисува
и за стиховете, които написа за него
разкажи ми как си си тръгвала
и колко много боля
разкажи ми за всичко преди мен
и на кого да бъда благодарен сега
че съм част от твоя живот
който обичаш толкова много
така, както обичам те аз


www.facebook.com/stefanabelkovska

0 коментара:

Публикуване на коментар