1.12.2016 г.

Барби в света на Кен

"Истината е, че премълчах доста неща. Връзките, ако можех изобщо така да ги нарека, не бяха безразборни, но не продължаваха и повече от две-три срещи. Беше ми приятно и интересно да се запознавам с нови мъже, а те, от своя страна, направо умираха за моята компания. Чувствах се като Барби в света на Кен. Цветя, подаръци, изискани ресторанти. Е, разбира се, имаше и други случаи като разходки на плажа и пикник на някое одеяло, а после секс на фона на вълните. Истината бе, че никога преди не бях постъпвала така. Предпазливостта ми бе останала някъде назад в миналото и живеех изцяло за мига. Когато обаче сутрин се събуждах до новия ми любовник, сърцето ми се сковаваше на камък. Исках възможно най-бързо да изчезна, без да кажа нито дума. Така и правех. А все по-често си тръгвах по средата на нощта или го отпращах с извинението, че ме боли глава например. Нито един от тях, независимо дали бяха красиви, сексапилни, богати, чаровни, интересни, забавни, не ми даваше онова, което исках. Нито един не запълваше дупката, която зееше в душата ми. Беше ми все така празно, а понякога, след шумната вечер и дългата нощ, усещането че потъвам се засилваше дори повече. Прекрасно разбирах защо Джесика се притеснява. Тя разбираше какво правя и как наливам в празнотата още повече празнота; как рано или късно бездната ще стане още по-безкрайна и болката отново ще се върне. Тя знаеше. Аз знаех. Но не можех да спра."

Из "Чаках точно теб"
Търсете във всички добри книжарници, на сайта на Bgkniga.bg (включва специално послание от мен)
и във всички онлайн магазини за книги.

0 коментара:

Публикуване на коментар