26.04.2017 г.

Моите италиански дни

-TEASER-
"Всеки ден Италия ми предлагаше нещо ново, нещо различно, скрила в прекрасната си природа. Досега не бях виждала по-чиста, кристална вода. Досега не бях виждала това уникално синьо, в което преливаше тяхното море. Не бях докосвала ситен бял пясък, който да прилича на сняг. Не бях стояла до залез слънце по бански с мокра коса, наслаждавайки се на горещия ден, не бях вкусвала толкова вкусно приготвена морска храна, не бях опитвала и по-прекрасно пенливо вино. Всичките ми сетива танцуваха с отминаващите минути на моите италиански дни. Чувствах се повече от добре. А Франческо...можех само да въздишам, докато произнасях името му или докато гледах в очите му. Не бях предполагала, че едни очи могат да ме завладеят така. Целувките му ме разтапяха и аз бях готова за него винаги и навсякъде. Влияееше ми по магичен, завладяващ начин. Исках го постоянно. Разбира се, не беше само това. Галантността му , загрижеността му за мен бяха толкова мили и толкова непринудени. Подаването на ръка всеки път, когато слизам от колата, придърпването на стола, сядайки в някой прекрасен ресторант, загръщането с шал, когато рядко станеше хладно, придърпването ми на сянка, когато заспивах на жаркото слънце. Целуваше очите ми, целуваше и ръцете ми. всеки ден. Знаех, че ме обожава. Не беше нужно да ми го казва. Чувствах го. а нямаше по-прекрасно усещане от това да чувстваш това, което думите не казват. Ваканцията мина като миг, едночасовият полет до Лондон – като цяла вечност. Какво се случи ли? Само след седмица бях отново там. И на следващата също. И на по-следващата също..."
ОЧАКВАЙТЕ СКОРО продължението на "Чаках точно теб"
#чакахточнотеб 

0 коментара:

Публикуване на коментар