7.02.2016 г.

Танцуващ пушек

Танцуващ пушек, клечката догаря
Безкрайна мека топлина
И песен, която никога не остарява
До една камина с тиха светлина

Аз, разрошена коса и чаша вино
И спомени за това, което бях
И всичко, което силно
Изплаках, преглътнах, изживях

Усещам пламъкът по моите длани
И искам мислите ми да отнесе
Като безкрайни тъмни урагани
И после изведнъж да спре

Поглеждам снимка посивяла
И питам - аз ли бях това
Или някоя минута остаряла,
Прокраднала се, объркана сълза?

Миналото решавам и изхвърлям
И зачеквам всичко ред по ред
Любовта и приятелството само не отхвърлям
Но всичко друго превръщам в лед

Не отварям старите писма
Изпепелявам ги в огъня ей тука
А пламъците весело горят
И танцуват в камината пролука

За миналото нямам време
Не искам спомени, не вярвам в тях
За какво ми е това излишно бреме
Въпросите си тихичко шептях

За всичко изживяно аз платих си
Каквото исках, постигнах, изживях
За грешките сама простих си
Тъжна и щастлива бях

Време е за начало ново
И нови сбъднати мечти
За които вечер да мечтая
Под заспиващите с мен звезди

Усмихвам се, а пламъкът догаря
Изтанцувал своя танц
В червено новата луна изгрява
И нови пътища за мен създава....
и светлина й сърцето ми отваря...



0 коментара:

Публикуване на коментар