24.05.2016 г.

Да те обичам е като да дишам

-         Да те обичам е като да дишам– толкова е естествено за мен. 
     Ти си част от мен, сякаш винаги си бил и дори когато те нямаше, аз пак те усещах, пак те чувствах. 
     Чувах думите ти в сънищата ми, чувах те как плачеш, когато те болеше, 
     знаех кога успяваш и кога се проваляш, знаех, кога не спиш, кога обичаш, 
     кога мразиш. 
     Ти живееше в мен във всеки един ден от тези години...не зная как, не мога да си го обясня. 
     Но ти си тук, винаги си бил – тя посочи сърцето си. 
     Виждах те на сън толкова много пъти.... Продължих живота си, имах най-прекрасните години в младостта си, бях по цялата земя, но навсякъде, навсякъде, където отида ти все пак беше с мен, в сърцето ми. 
     Няма как да избягаш от това, не можеш. Опитах. 
    То е като паразит, като пиявица, залепена за теб. 
    Като татуировка, която винаги носиш със себе си. 
    Цял живот. 
    И колкото и да се опиташ да я изтриеш, да я измиеш, не става, не можеш да я изрежеш, защото боли, не можеш да сложиш друга върху нея, защото още си личи. 
     Това си ти – моята татуировка. Но на сърцето ми. 

Из "В друго време" - Стефана Белковска
още на: www.facebook.com/stefanabelkovska


p

0 коментара:

Публикуване на коментар