12.04.2016 г.

Не искам да съм част от обърканите релси

Не говори, не искам да те слушам
Слухът ми изморен е от празните ти думи
Обещания, слова...
Не вярвам вече в нищо
Защо ли? Ей така..
Да, да, чувам, че ме викаш,
но не виждаш ли - продължавам да вървя
по моят път, забрави ли - различен
от твоя, криволичещ кръстопът
не искам да съм част от обърканите релси
и бездънните ти улици със тъмен край
натам водят всичките ти пътища
а моите светли са и търсят рай
да, да, чувам те, че обещаваш
но не разбираш ли - не вярвам в това
всичко можеш да ми кажеш, зная
но ще останеш ли след това? 
минутите ти вече не са достатъчни
нито пък късите ти часове
обещаваш ми безкрая, 
а часовник даже нямаш,
как възможно е това?
оставам само ако е завинаги
за друго нямам време, продължавам
по моите пътища, некриволичещи
усмихваш се?
не вярваш?
Но аз вървя, а ти оставаш сам...

още на: https://www.facebook.com/stefanabelkovska/



0 коментара:

Публикуване на коментар